Авторський посібник "Допоможи собі сам"

 «Допоможи собі сам»
Навчальний посібник




ЗМІСТ

Розділ І  « Який я є »

Розділ ІІ « Я – добрий учень »

Розділ ІІІ « Твій помічничок »

Розділ ІV « Зробив діло – гуляй сміло »




Годинник




Тік – так, тік – так,
Не зупиниться ніяк
Довго йтиме наш годинник

По секундах, по хвилинах,
За годиною  година,
Пробігає швидко час.
Всі будиночки – світлиці
Там живуть три сестриці.
Кожну стрілкою зовуть.
Цифри їх у гості ждуть.
Та, що дуже вже моторна,
Всі секунди лічить гордо.
Кожну цифру облетіла
Та новини розповіла. 
  Догнала свою сестрицю.
Каже: «Йди до одиниці.
Та смачненьке щось готує.
Жде тебе і почастує».
Друга стрілка не спішить.
Їй хвилини полічить
Найважливіше в житті.
Швидко мчать хвилини ті.
Ну, а третя стрілка – менша.
Не була ніколи перша
І щоночі, і щодня
Перших дві переганя.
Та повільно йдуть години,
День закінчить не спішать,
 Бо коли вночі всі сплять
Стрілки все одно біжать.


 Раді з тобою познайомитись. Ми допоможемо тобі працювати із цим посібником. Очікуємо, що ти багато корисного дізнаєшся.
   
« Який я є »  

Любий друже, отримай перше моє завдання : «Ніхто не знає краще людину, ніж вона сама. Тому я пропоную написати листа до самого себе. Назвемо його «Розкажи собі про себе». А щоб легше працювалося, дай відповіді на такі запитання:


1.Який ти зараз? Чому?
2.Що тобі подобається в собі, а що ні?
3.Чим ти любиш займатися найбільше?
4.Що тобі вдається найкраще?
5.Чого б ти хотів(ла) навчитися?
6.Яким ти мрієш стати в майбутньому?
а)Ким хочеш працювати?
б)Що хочеш мати?
в)Як хочеш виглядати?
Будь чесним із собою. Пам’ятай : « Мудрець соромиться своїх недоліків, але не соромиться виправляти їх» (Конфуцій)
                                   


 Друже, спробуй не  тільки знайти недоліки, але й виправ їх. Тобі знадобляться два олівці – червоного та зеленого кольорів. Червоним –обведи ті якості яких ти б хотів позбутися.  А зеленим – ті яких ти хочеш набути.


Добрий                                                 Злий
Щедрий                                              Жадібний
Скромний                                           Егоїст
Дбайливий                                          Брехливий
Ввічливий                                           Грубий
Працьовитий                                      Задавакуватий
Простодушний                                   Ледачий
Дисциплінований                               Хитрий
Вольовий                                            Упертий
Відповідальний                                  Легковажний
Старанний                                           Неслухняний
Наполегливий                                      Байдужий
                                          
-Ти ж любиш мріяти? Поглянь на вітрильник. На  кожному з  його вітрил напиши свої мрії, а на прапорці, що розвивається  на верхівці щогли, – найзаповітнішу з них. Розфарбуй свій вітрильник.   Подумай, якою мірою їх  виконання залежить від твоїх зусиль. Знай:  «Мрії збуваються,  треба лише  трішечки їм допомогти!» Подумай про те, як ти це робитимеш. І роби це!



У мене є запитання для тебе.   «А як ти найчастіше виконуєш свої навчальні справи? Пригадай, як це буває зазвичай і вибери одну відповідь із запропонованих :
а) чим швидше, думаючи приблизно так: «Швидше зроблю, швидше відпочиватиму!»;
б) не поспішаючи, міркуючи так: «Навіщо поспішати, завжди встигну, ще стільки часу попереду…»;
в) не поспішаючи, згадуючи таку думку: «Хто спішить, той людей смішить»;
г) швидко і добре, бо ж окрім навчальних справ маю багато інших, цікавих і потрібних.
             

Прочитай, що означає твій вибір.
Якщо ти вибрав відповідь «а», то, звісно, можна погодитися, лише не забудь проконтролювати себе, чи швидко і добре ти виконав завдання.
Вибираючи позицію «б», ти ризикуєш «розтягнути» свою роботу до самого пізнього вечора. Тобі треба завжди пам’ятати, що «гуляй сміло, коли зробиш діло».
З вибором «в» можна погодитися, воно ж так-таки є: вивчиш поганенько, а завтра відповідатимеш так через так, то ж і не дивно, що це смішно виглядатиме; виходячи з цих міркувань можна припустити, що ти відповідальна людина, однак , на всяк випадок, прочитай попередній коментар – «б».
Якщо ти обрав відповідь «г», тебе можна привітати: це – найкращий варіант! Тримай цю позицію і надалі!».

Методика "Сходинки"


Покажи, на яку сходинку ти поставиш себе. Намалюй себе на ній. Поясни чому?"                         
Інструкція : на трьох верхніх сходинках опиняться хороші діти: розумні, добрі, сильні, слухняні - чим вище, тим кращі. А на трьох нижніх сходинках опиняться погані діти - чим нижче, тим гірші. На середній сходинці діти не погані і не хороші.
Поміркуй:"Ти такий насправді чи хотів би бути таким? Познач, який ти насправдіі яким хотів би бути".  Що необхідно робити, щоб піднятися на найвищу сходинку

Методика самооцінки "Дерево"

Інструкція :Подивися уважно на малюнок. Перед тобою лісові чоловічки. У кожного з них різний настрій, кожен зайнятий своєю улюбленою справою,кожен займає своє становище.                                  
Візьми  коричневий олівець (фломастер) і розфарбуй стовбур і гілки дерева. А коли будеш розфарбовувати, уважно розглянь кожного чоловічка: де він розташований, чим зайнятий.                                            
А тепер візьми червоний олівець (фломастер) і розфарбуй того чоловічка, який нагадує тобі себе, схожий на тебе, твій настрій і твоє становище.                      
Тепер візьми зелений олівець (фломастер) і розфарбуйте того чоловічка, яким ти хотів би бути і на чиєму місці ти хотів би перебувати.         Для зручності пояснення кожнії фігурці  присвоєно    свій номер.                                      Вибір позиції № 1, 3, 6, 7 характеризує установку на подолання перешкод.               
№ 2, 11, 12, 18, 19 - товариськість, дружня підтримка. 
№ 4 - стійкість положення (бажання домагатися успіхів, не долаючи труднощів).           
№ 5 - стомлюваність, загальна слабкість, невеликий запас сил, сором'язливість.               
№ 9 - мотивація на розваги.                              
№ 13, 21 - відстороненість, замкнутість , тривожність. 

№ 8 - відстороненість, відхід у  себе .                 
№ 10, 15 - комфортний стан, нормальна адаптація.
№ 14 кризовий стан, "падіння у прірву".
Позицію № 20 часто вибирають як перспективу діти з завищеною самооцінкою і установкою на лідерство. Слід зауважити, що позицію 
№ 16 не завжди розуміють як позицію "чоловічка, який несе на собі чоловічка № 17", а схильні бачити в ній людину, яка підтримує і обіймає іншого.

 « Я – добрий учень »

По волосинці
Теплого весняного дня бабуся Марія повела свого онука Петрика до лісу.                                                   
Першокласник Петрик був ледаченьким хлопчиком. Збираючись до лісу, бабуся дала йому нести вузлик з їжею й водою. Петрикові вузлик здавався дуже важким. Бабуся понесла їжу сама, а Петрикові дала тільки пляшку з водою.                               Прийшовши до лісу, бабуся з внуком сіли відпочити. Вони побачили, як до куща прилетіла маленька пташка. В дзьобику вона принесла волосинку. Петрик підвівся й глянув на кущ. Він побачив велике волосяне гніздо.  Пташка швидко літала до гнізда, щоразу приносила по волосинці. Петрик від подиву й хвилювання стояв, широко відкривши очі.
— Бабусю,— пошепки запитав він,— невже вона по волосинці носила й збудувала таке велике гніздо?                                
 — Так, по волосинці,— відповіла бабуся.— Це працьовита пташка.
Петрик стояв задуманий. Через хвилину він сказав:
— Бабусю, я нестиму з лісу ваше пальто...



Поміркуй :
-Чому Петрик узяв бабусине пальто?
-Як ти вважаєш, чого він навчився у пташки?
-Що Петрик робитиме у майбутньому?




 


Права й ліва рука
Поміж морквою поріс бур'ян. Пішла Марина на город, бур'ян вириває. Та все правою рукою. А ліва нічого не робить. Права втомилася й питає ліву руку:                                                                                                   
— Чому ти гуляєш? Дивись, як я працюю, уже жилки болять. А ти — нероба.
Соромно стало лівій руці. Стала й вона рвати бур'ян. Швидко так і закінчила Маринка роботу.

Подумай:
-Чому вдалося закінчити роботу так швидко?
-Чи любиш ти працювати?
-Як ти розумієш це прислів’я: «Без охоти  немає роботи».



Ремісник і різець
Майстер працював Різцем по дереву - вирізував Троянду. Різець маленький, сталевий, блискучий. У руках Майстра він був слухняним і вправним.                   
Не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, і Різець залишився на столі. В майстерню зазирнув Ремісник. Бачить лежить блискучий ножик. А поряд - незакінчена Троянда. Взяв Ремісник Різець і хоче вирізати пелюстки Троянди. Але нічого в нього не виходить. Крише Різець Троянду, псує роботу Майстра.                                                                Здивувалась Троянда:     
- Різцю, чого ти раптом так погано почав працювати?       
Різець відповідає: 
- Я просто шматочок криці. Я стаю Різцем, коли мене бере в руки Майстер. А коли торкається Ремісник - я не Різець, а просто ножик.


-Чому Різець засумував?
-Як ви розумієте слова Різця?
-А якою правою ви б хотіли займатися майстерно?
-Що ви робите для цього?

І в чому ж щастя?
Учень запитав Майстра    :

- Наскільки вірні слова,що не в грошах щастя?
Той відповів, що вони вірні повністю. І довести це просто. Бо за гроші можна купити ліжко, але не сон; їжу, але не апетит; ліки, але не здоров'я; слуг, але не друзів; помешкання, але не домашнє вогнище; розваги, але не радість, освіту, але не розум. І те, що названо, не вичерпує список.

Любий друже, а у чому полягає щастя для тебе?


Поглянь, що ж про щастя говорить народ. Запиши які ще прислів’я чи приказки про щастя ти знаєш.

*Всякий свого щастя коваль.
*Ніхто не знає, коли йому щастя посміхнеться.
*Справжнє щастя завжди попереду.
Хто дрімає, той щастя не має.

 
Правда, Добро та Користь
Одного разу до Сократа прийшов чоловік і сказав:

- Ти знаєш, що говорить про тебе твій друг?                         
Сократ відповів йому:      
- Перш ніж сказати мені цю новину, просій її через три сита. Перше - це сито правди. Ти впевнений, що те, що ти мені зараз скажеш, є правдою?

- Ну, я чув це від інших.
- Ось бачиш, ти не впевнений. Друге сито- це сито добра. Ця новина обрадує мене, стане для мене приємною?
- Зовсім ні.
- І, нарешті, третє сито- сито користі. Чи буде ця новина корисною?
- Сумніваюся.

-Чому Сократ не захотів слухати чоловіка?
-Чи будеш ти користуватись цими ситами?
- Ось бачиш - ти хочеш розповісти мені новину, в якій немає правди і добра, до того ж вона марна. Навіщо її тоді говорити?    





« Твій помічничок »
                         
 А тепер прийшов час тобі дізнатися про закони Пам’яті. Будь уважним, мій друже! Дослухайся моїх порад!

1. Чим глибше ми осмислюємо те, що запам’ятовуємо, тим краще (міцніше, докладніше) воно зберігається в пам’яті . Тому завжди на уроках став запитання, якщо чогось не зрозумів, намагайся добре обдумувати все, про що дізнаєшся вперше.
2. Матеріал запам’ятовується краще, якщо він викликає у нас інтерес, тоді він закріплюється ніби сам собою (і тобі не доведеться прикладати особливих зусиль для запам’ятовування). Спробуй отримати задоволення від того, що вивчаєш!
3. Чим більше знань у тебе на дану тему, тим легше запам’ятати нове. У процесі навчання утворюються нові зв’язки між накопиченими знаннями і новими – таким чином відбувається запам’ятовування. Тож звідси висновок – нагромаджуй нові знання!
4. Ви повинні ставити перед собою завдання запам’ятати те, що вивчаєте, надовго, інакше пам'ять ваша може недостатньо спрацювати, не отримавши від вас наказ, команду на тривале запам’ятовування. Впевнено керуй своєю пам’яттю!
5. Для того, щоб матеріал запам’ятовувався міцніше і на довше, його  потрібно повторювати. Тренуй свою пам'ять!

Метод повторення І. А. Корсакова

1. Необхідно повторити інформацію протягом 20 секунд відразу після її сприйняття (імена, телефони, дати), тому що найбільша втрата інформації відбувається на першій стадії запам'ятовування, що відбувається безпосередньо за сприйняттям.
2. Проміжки часу між повтореннями інформації потрібно по можливості подовжувати. Припустимо, якщо на підготовку дається сім днів, а матеріал вимагає не менш п'яти повторень, то робота може бути побудована так:
                                                    1-й день — 2 повторення;                                                          2-й день — 1 повторення; 

3-й день — без повторень; 
4-й день — 1 повторення; 
5-й день — без повторень; 
6-й день — без повторень;
 7-й день — 1 повторення.

3. Кількість повторень повинна обиратися з деяким запасом. Варто дотримуватися простого правила: число повторень має бути таким, щоб протягом необхідного часу інформація не зникала.
Якщо ви хочете запам'ятати інформацію тільки на кілька днів, то після безпосереднього її сприйняття рекомендуємо повторити матеріал спочатку через 15—20 хвилин, потім через 8—9 годин. І ще раз через 24 години.


Ти ж любиш читати казочки? Пропоную тобі прочитати ще одну дуже цікаву.

 
«Казочка про Степанка »
Був Степанко вдумливим учнем. Прочитав він текст підручника і став собі міркувати: а що ж зробити з тим матеріалом, що прочитав. Як його  закріпити, щоб «не вилітав» з голови, щоб був «під рукою», коли потрібно?
Степанко вже знав із власного досвіду, що допомогти йому можуть дві тітоньки Увага та Уява, які йому добре нарадили: як за підручник берешся, всі сторонні думки прожени, зосередься: читай, уявляй, відчувай! Однак  цих  порад йому сьогодні явно не вистачало. А тут звідкіля не візьмись, з’явився старий дідусь Розум із своїми дітками за йменням – Засвоєння, Застосування, Створення: «Для тих, хто не просто «ковтає» текст, вони – найперші помічники. «Якщо бажаєш, познайомся з ними ближче.
Степанко спершу запитав у Засвоєння:
– Хто ти? Чим займаєшся?
       І почув у відповідь:
                   Згадай, що вчителька казала. Прочитати – це тільки початок, а далі треба визначити, про що йдеться у тексті, на запитання відповісти, спробувати сказати своїми словами..
                   А вже потім кликати на допомогу сестричку Пам’ять, бо без неї не можна закріпити нове, зв’язати його зі старим, зробити все це безцінним надбанням. Але Пам'ять має складний характер: хочеш, щоб вона працювала, тренуй її, щоб не була ледащицею, годуй її віршами, лічилками, пісеньками, казками. А ще вона живе за певними законами, з якими тобі також треба рахуватися (про них йтиметься нижче). Тоді вона ніколи не підведе, все зробить, щоб нова інформація зі старою зустрілися та об’єдналися.
 – Еге ж, здогадався Степанко, – складемо старе й нове в один кошик, та й годі!
– Ні, так не годиться, – заперечив брат Застосування. – Інформація мусить працювати, а не лежати. Як тільки треба щось зробити, Розум починає перебирати все, що знає Людина, і дає їй можливість прийняти та здійснити рішення. Ось тут моя роль головна. От, наприклад, ти можеш пригадати потрібне правило, щоб правильно його застосувати для написання слова в ситуації, коли в тебе є сумніви. А ще ти можеш у «Щоденнику читача» записати автора, назву книги та свої враження, роздуми, почуття.
– І це все? – запитав Степанко.
– Ні, дорогий школярику! – продовжив бесіду брат Створення.
– Має Людина чудову здатність – розумом та душею створювати нову інформацію. Коли ти розповідаєш тобою складені казки чи оповідки, декламуєш свій вірш чи співаєш власну пісеньку – взагалі створюєш будь-яку красу, то маєш велике щастя. І тоді кажуть: це творча Людина».                                  (оброблена казка Нінель Познанської)


«Як ти гадаєш, чим корисним для Степанка виявилися нові знайомства?                     
                 А що цікавого з цієї казочки довідався ти?»


А ось невеличке повчання від Маленької Стрілочки Так: «Працюючи з параграфом підручника, пропоную тобі скористатися системою «Поміч». Читаючи текст, ти водночас маєш не лише міркувати над тим, що тобі у ньому вже є відомим, яка інформація є новою, а й намагатися виявити своє. ставлення до прочитаного.

 І все це можна зробити, скориставшись системою позначок:
«٧» – це я знаю;
«+» – нова інформація;
«» – інформація суперечить тому, що я знаю;
«?» – ця інформація дивує мене.
А тепер проаналізуй матеріал, який ти опрацював з цими позначками. Спробуй пригадати, що нового довідався з тексту і які запитання у тебе виникли. Пошукай відповіді на них шляхом власних міркувань. Якщо потрібно, знайди нові джерела додаткової інформації.

Тік також не відстає від сестрички і пропонує тобі не менш цікавий та необхідний метод.

Метод ПРЕС
 має такі структурні етапи:
1. Позиція
Висловіть свою думку, поясніть, у чо­му полягає ваша точка зору. Поч­ніть так: «Я вважаю, що...».
2. Обґрунтування
Поясніть, чому ви так вважаєте, на чому ґрунтуються докази на під­тримку вашої позиції. Почніть зі слів:
 «Оскільки...», «так як...».
3. Приклад
Наведіть факти, дані, будь-яку ін­формацію, що аргументують, дово­дять, підсилюють вашу позицію, демонструють вашу правоту.
4. Висновки
Узагальніть свою думку, зробіть висновок, ще раз переконливо й чіт­ко висловіть власну позицію. Поч­ніть так: «Отже (тому), я вважаю...».
 У різних ситуаціях навчання або життя за потреби відстояти свою позицію, переконати інших намагайтеся дотримуватися структури методу «Прес».

Давай спробуємо використати цей метод. Я розпочну, а ти продовжуй:
             
       

Я вважаю, що мені потрібно старанно вчитись



Оскільки…


Наведу приклад…


Отже…
 



« Зробив діло – гуляй сміло »

Сміх-це сонце: воно проганяє зиму з людського обличчя. (В.Гюго)

Тож нехай усмішка з’явиться  і на твоєму обличчі.

Гуморески
КИМ БУТИ
- Ким би ти хотів стати, коли виростеш?- Учителем і малярем.   - Чому?  
                    
- Бо учитель має канікули влітку, а маляр – взимку


ПОГАНІ УМОВИ
Школяр на уроці то дрімає, то позіхає.                                          
  
Підходить до нього вчитель:                                                     
 
- Грицю, знову спиш на уроці?                                                                               Хіба тут виспишся? Одна мука! А ще кажуть, що у нашій школі чудові умови.


НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО            
- Помий, Василько, руки! Як ти підеш у школу з такими руками? - каже мати                 
 
- Та це не обов'язково.                         
 
- Як то - не обов'язково?  
  
- Бо я у школі ніколи руки не піднімаю.


НЕ ВМІЄ
Першокласник Сергійко,повернувшись зі школи сказав:         
 
- Я в школу не піду.                                                              Чому?          - Бо там треба писати й читати, а я не вмію, а розмовляти я вмію, так на уроках не дозволяють.
            


НА УРОЦІ    

На занятті фізкультури, щоб діти крокували в ногу, вчитель час від часу повторює:

- Лівою! Лівою!                                                            
 
Маленький Миколка здивовано запитує:                                            
 
- А що робити правою?



ЗАВТРА БУДЕ ПІЗНО
Був пізній вечір,а Миколка все сидів та читав книжку.- Лягай спати, бо пізно, - нагадала мама                                                                                 - Ні, мамочко, я повинен обов'язково прочитати книжку сьогодні.              
  
- Чому так спішиш?                        
  
- Тут на обкладинці написано: "Книжка для дітей від шести до восьми років", а мені завтра буде дев'ять!

НАБРИДЛО
- Мамо, я більше до школи не піду: знову Глушко буде ставити підніжки і гасати по коридорах, Дубчак петардами стріляти,а Цибульський ще взимку так сніжкою в око заліпив!..
- Треба, сину, треба, - відказує мати, - ти ж директор.




Тобі вдалось повеселитись, коли ти читав гуморески. А зараз, спробуй отримати задоволення складаючи веселі історії самостійно.

-Ось тобі моє наступне завдання: приготуй салат. Але він буде не зовсім звичайним. Як ти вважаєш, із яких компонентів він складатиметься? Тобі допоможе у цьому моя сестричка.


     Тож наш салат буде складатися із казок. Твоє завдання поєднати у одній казці героїв із різних казок. І придумати їх спільні історії.
Уяви, що події відбуваються на балу у Попелюшки, і раптом до зали увійшли: Івасик Телесик, герої із Рукавички, а Аладін прилетів на килимі із Колобком.    

-Чим закінчиться бал? 


Ще пропоную «Казки навиворіт». Треба придумати як зміниться сюжет. Хитрий колобок, який обдурив довірливу лисицю.

-Яку роль виконують чарівні предмети у казках?
-Якими б були сюжети якби ці предмети замінити?





А які журнали ти полюбляєш читати?

Ось, прочитай цікаву розмову  яка відбулась у бібліотеці між                             журналами.




Першим узяв слово один із найстаріших серед дитячих журналів – «Барвінок»:

«Дітлахи – народ допитливий, тож ми завжди готові задовольнити їхнє бажання пізнавати світ в усій його красі, недарма ж
«Шістьох я служок в        себе мав,
Усе від них про світ я знав,
І ось як я їх всіх зову:
 Хто? Що? Як? Де? Коли? й Чому? (Р.Кіплінг).


Так, в ефірі телекомпанії «Няв+гав+цвірінь» діти можуть прочитати пізнавальні розповіді про тварин та птахів знайти відповіді на різні дитячі запитання у «Банку усіляких цікавинок», у рубриці «Рятівник» – про те, як берегти нашу планету; про себе можна дізнатися у «Секретних файлах про тебе»; отримати поради про те, як зміцнити власне здоров’я – у рубриці «До здоров’я – кроком руш!». А веселих і кмітливих барвінчат запрошуємо на «Перехрестя веселих забав», де на Майдані пустунів, Вулиці розумників, Узвозі кмітливих, Провулку загадковому вони знайдуть веселі, жартівливі завдання, загадки, запитання. А діти-фантазерики з інтересом читають Енциклопедію Язикатої Хвеськи та придумують свої небувальщини, найцікавіші запитання та шукають відповіді на них. Для наших читачів ми представляємо Книгу золотих казок, що містить казки народів світу. А ще журнал пропонує спеціальний проект «А я – такий!», надаючи змогу барвінчатам розказати читачам про свої інтереси, уподобання, таланти, захопити своїми ідеями, планами, проектами. Наш журнал добре ілюстрований.
Наступним узяв слово «Джміль»: «Я – молодий журнал, мені від роду 18 років. Моя аудиторія – це діти від 4-х до 10 років, а також їхні батьки та педагоги, ті, чиї інтереси є багатогранними, бо ж моя назва «ДЖМІЛЬ» розшифровується так – Дітям: живопис, музика і література.



Так, у літературній студії читачі можуть ознайомитися з творами сучасних українських поетів, спробувати писати вірші, шукати виразних слів для складання власних оповідок, загадок.                                             


На Вернісажі – ознайомитися із творами українських художників та прочитати цікаву бесіду про картину, яка
 допоможе дитині навчитися емоційно її сприймати, розуміти мову художніх зображувальних засобів.
  


А оскільки діти й самі люблять працювати з фарбами, різними декоративними матеріалами, то завжди можуть знайти цікаві ідеї в «Художній студії», наприклад, – «художники з грядки» (про штампики з овочів), зубна щітка – чарівниця (як можна малювати гарні ялинки, робити «заметіль» за допомогою щіточки), мильні бульбашки, монотипія, видування фарби з соломинки. А ще в студії можна навчитися виготовляти ляльку-тарахтійку чи поросятко-скарбничку і багато-багато інших оригінальних речей.
  

Для дітей – дослідників у журналі є цікаві завдання для спостережень, пізнавальні розповіді про світ тварин і рослин, повідомлення про космос, його дослідників, різноманітні винаходи, відповіді на дитячі запитання.


Для розвитку музичних, акторських здібностей
дітей ми пропонуємо сценарії свят та розваг з веселими дитячими пісеньками. Наш журнал має українознавче спрямування. А ще він має дуже гарне художнє оформлення.


«А наш журнал, – вступив у розмову журнал «Пізнайко», -- має англомовний розділ, оскільки хочемо допомогти дітям самостійно вивчати англійську мову та 

отримувати від цього задоволення. Для допитливих читачів у рубриці «Світ за очі» є цікаві матеріали з життя народів світу; а також  представлено запитання дітей про різні речі, здоров’я, екологію та відповіді на них. Для змістовного проведення дозвілля пропонуємо дітям тексти, вірші для читання, головоломки, розфарбовки, кросворди, тести, ігри. Вмілі дитячі ручки може зацікавити рубрика «Чудасія», в якій із простих, буденних речей навчать робити оригінальні вироби». Наш журнал яскраво оформлюється.
До виступів «Барвінка», «Джмеля» та «Пізнайка» доєдналися дитячі журнали «Малятко», «Яблунька», «Вулик», «Зернятко», «Стежинка» та інші;  про них ти можеш дізнатися сам, відвідавши дитячу бібліотеку у твоєму місті.





               

Немає коментарів:

Дописати коментар

Неспечений хліб, непрожиті долі

      У кожного з нас, у кожної сім’ї є історія, і в ній є багато радісних, сумних, а іноді страшних сторінок. І нам хочеться пам’ятати про ...